Nahrávám, čekejte prosím.

Ohře 58 cm
>> Další sjízdnost
Dnes je: sobota, 5. 12. 2020
předpověď počasí předpověď počasí předpověď počasí
Více na meteopress.cz.

Přeložte si web

lodě na celý život

Z diskuse

Půjčky pro všechny do 24 hodin.
Půjčky za 24 hodin pro celou z...
seriózní a rychlá nabídka půjčky.
Poskytujeme vám půjčky za velm...
Získejte půjčku do 24 hodin: eliska081957@gmail.com
Získejte půjčku do 24 hodin: e...
Potřebujete 100% financování? marcela.krejsa01@gmail.com
Dobrý večer, chtěla bych se ze...
Jméno:

>> Další akce

Nejnovější inzeráty

50000 czk od 60000000 czk pujcky nabidka do 24 hodin

Nabízím vám jediný financní pujcku od prímého investora od 50 000 do 60 000 000 Kc. Tato...

Potřebujete vánoční půjčku?

Dobrý den, pane / paní, jsem osoba dobrého charakteru a díky svým finančním půjčovacím...

50000 czk od 60000000 czk pujcky nabidka do 24 hodin

Grand Jefe Liquidologic

Kajak Grand Jefe Liquidologic, ve velmi dobrem stavu. Je pro velkeho a tezsiho kajakare, velmi...

Nejnovější komentáře

Potřebujete 100% financování?:... Spolehlivá a rychlá finanční p... Ahoj lidi,hledám háčka na Vavř...
není
ani nezkoušejte cokoliv stáhno...
Saša
Ahoj vodáci !Už aby se půjčovn...

Berounka - Tábořiště U Jezu Račice

Říční km: 50.2

Stanování a ubytování ve vybavených karavanech, WC, pitná voda, umývárny a sprchy s teplou vodou, kiosek s občerstvením, hřiště. Parkování na ploše tábořiště.

Web: http://www.kempracice.cz/

Komentáře

1: sedo

kemp se tvari docela solidne ...pokud zrovna nedojde co2 na pivo, nezaviraji v 9, tepla voda z kohoutku tece jen pri velkem stesti a hlavne se neposere a nepozvraci cela vyprava o den pozdeji z te zamorene vody ktera se tvari jako pitna!

2: Jankka

Milí vodáci, milé vodačky. Po náročné plavbě, pravděpodobně někde od Plzně, plné chlastu a smažených hnusů z kempů, mohu toto ubytování jedině doporučit. Není totiž nic osvobozujícnějšího, než si dát pitnou voděnku z tohoto zařízení. To Vám zaručí takové vyčištění od všeho zlého i dobrého, že nestačíte sundávat kalhoty a rozepínat stany. Že jste utratili za dosavadní putování hodně peněz? Další důvod, proč si voděnku dát. Po tomto očistci vám dovolená skončí do 24 hodin a ušetříte!

3: beruma

Zdravím...do Račic jezdíme s partou přátel již několik let,vč.našich malých i velkých dětí...a nemohu si stěžovat.vodu s kohotku pijeme a připravujeme z ní běžná táborová jídla.a ještě se nám nestalo,aby jsme za ty roky měli zdrav.problémy...co se týče kiosku i tam je vše na svém místě,jídlo,pití,cerepetičky pro dětičky a obsluha milá a ochotná...takže se svě vlastní skušenosti mohu jen doporučit...možná je to vše jen o lidech nemyslíte...proč si kazit krásnou letní dovolenou!!!

4: míra

i já myslim,že v račicích je vše o.k.čisté záchody a sprchy a to okolí-bomba.pivčo teče plným proudem od rána do noci..co víc si přát.takže hezké prázdniny a hurá do RAČIC

5: čenda

nazdar všichni vodáci,mohu potvrdit to,co již zde napsala Jankka.Z naší 30 členné výpravy po Berounce to plná 1/2 lidí odnesla zvracením a velkou frekencí návštěvy toalety.

6: renča

A nebude to tím milí vodáci,že v létě řádí střevní chřipky,které jsou vysoce nákazové...takže příště náhubek a nedýchat...já osobně jsem byla zavřená týden doma s miminakem,když byli vedra a střevní virosa si mě našla taktéž!!!no na někoho se to hodit musíííííííííííí...

7: lucka

zdravím všechny vodáky, kemp v Račicích bomba, jen jsme měli trochu smůlu, že nám náladu z krásného prostředí - nádherné toalety, sprchy, krásný výhled, zrovna v době, kdy kiosek musel zavřít v devět hodin znepříjemníla pobyt parta vodáků posilněných slivovičkou již z plavby.. ani se nedivím, že kiosek zavřel..Vážení, když se budeme chovat k obsluze slušněji, vše jde lépe..a střevní problémy jsme z té samé doby, po pití vody v tomto tábořišti neměli.. Těšíme se na další návštěvu tohoto kempu

8: Natíík

Ahoj vodáci a vodačky s tátou a sestrou hledáme naky ten dobrý kemp a díky těmto komentářům krom toho pomluvného,se asi pojedem kouknout právě dotohoto musím vám děkovat ulechčily jste nám hledání Děkuji =o) Natíík

9: Ferda

Drazí vodáci,kouknou se tam jedte,ale zcela určitě bych tam nezakotvil!kemp v Račicích je blééé,jednou to stačilo.Je to o názoru.Jídlo z polotovarů na přepáleném oleji,z 10 záchodů,otevřeny 3,voda ve sprchách studená i v době kdy má téct teplá.Paní(tedy asi správcová)příjemná jak vo...a v pr...!!!Myslím,že jsme patřili mezi sortu slušných vodáků.Co víc říct,do Račic už nikdy VÍC!!!

10: Janík

Zasláno: 01:46 20. 2. 2011
Tak už mám té zimy plné zuby,tak jen tak načuhuju a těším se na léto,kam s kamarádama na vodu.Loni až na občasné seky bylo vše naprosto v pohodě.Loni jsme si půjčili lodě a jeli jsme Berounku a již na zminovaném místě v Račicích jsme zakotvili,poněvadž by jsme dále nedojeli a když si tak vzpomínám,vše tam bylo o.k.,až na to že tekla tedy studená voda,snad v řece byla teplejší a když jsme si šli na jídlo v půl desáté večer bylo nám řečeno,že se za půl hodiny zavírá,dle místní vyhlášky nějaké starostky!!takže jídlo jsme tedy stihli,bylo dobré,obdluha byla milá,ochotná,ale spoutaná nesmyslnouu vyhláškou...takže pokud mohu radit,na noc ve račicích nestavět,když přijedete pozdě umřete hlady:-))
zdravím a těším se na léto,ale tentokráte na jinou řeku,třeba skusíme Vltavu....ahoooj vodáci a vodačky

11: Franta

Zasláno: 14:52 3. 6. 2011
Milý vodáci,letos přes všechny pro a proti do Račic nepojedem!stavili jsme se loni a předloni a zdravotní problémy jsme tedy neměli ani z jídla a i z vody,ale aby nám někdo říkal,že máme v 22.00jít spát na to fakt nemám...jedu vodu s kamarádama,chci si dát pár pivek a zahrát si na kytaru,ve vší slušnosti se chci bavit a tupá vyhláška místního úřadu,ktěrá svazuje,teda spíše vyhrožuje(byl jsem svědkem incidentu s něčím co se tvářilo jako,že to patří k vedení obce) obsluze občerstvení,který mimochodem byl loni i předloni velmi milý a ochotní!!!NECHÁPU!!takže letos změna,a už se to blíží,příští týden frčímeeeeee....takže ahoooj,třeba někde jinde!

12: Romann

Zasláno: 01:15 30. 6. 2011
Byl jsem v tomto kempu v červenci 2009 a byl jsem velmi spokojen. První kemp (jeli jsme Berounku z Plzně), kde slibované sprchy skutečně byly a fungovaly - na rozdíl od mnoha dalších proti proudu. Jestli tekla teplá voda už si nepamatuju (a bylo mi to jedno, hlavně se konečně osprchnout). V kiosku nevařili o nic hůře než v podobných zařízeních proti proudu, pivo mi taky chutnalo, obsluha milá. Občerstvení fungovalo až dlouho do noci - včetně zpěvu a hry na kytaru. Možná to bylo tím, že přišla hrozná bouřka s průtrží mračen, takže ten rámus nebyl do vesnice díky tomu slyšet - nevím. Co se týče vody z kohoutku - nepiju ji. Na začátku cesty koupím pakl balený, nebo minerálky, který pak cestou pomalu spotřebovávám a v kempech piju jen pivo a rum:-)

13: Jeff

Zasláno: 21:55 6. 7. 2011
Byli jsme v tomto kempu v pondělí 4.7.2011, dali jsme si hranolky a langoše, výsledek: druhý den ráno zvracení a průjmy u 11 lidí, všichni odvezeni záchrankami do nemocnice v Příbrami na infekční oddělení, poležení u kapaček, 6 lidí dokonce v nemocnici strávilo noc a zničená dovolená.

14: bla

Zasláno: 23:20 7. 7. 2011
Jeffe , přestaň pít a nepiš bludy do nemocnice nás odvezli v pondělí a né v úterý , a co týká zavírání o 22té hodině má to na svědomí hlavně pár jednotlivců z druhé strany řeky tedy od Sýkořic byli jsme tam několikrát v loni a policajti říkali že si stěžují lidé z chat na Sýkořické straně........

15: Adriana

Zasláno: 17:45 9. 7. 2011
No ani se nedivím...Taky jsem se tam najedli o minulém víkendu,nebyli jsme na kapačkách,ale dobře nám teda nebylo,Moc ráda jsem viděla doma záchodovou mísu,poněvadž jsem na ní strávila spoooustu hodin.
Doporučuji sjet Sázavu/tu jsme sjížděli před Berounkou/,stejně krásné prostředí,více možností ubytování a hlavně jsme si na jídle pochutnali!!!!sice polotovar jako všude jinde,ale moc dobré a hlavně nám nebylo zle!!!Takže ahoooj v srpnu nás čeká Lužnice a moooc se těšíme.

16: Pavelpavlikovič Emil

Zasláno: 18:16 9. 7. 2011
ahoj vodáci,právě jsem dorazil z Račic,super týden na vodě,jako každý rok,díky kamarádi bylo to prima...půjdu chrupkat,ale ještě než zalezu do kanafasu,tak chci jen napsat,že loni byla obsluha milá,ochotná a hlavně nabídka byla také trochu o něčem jiném..jen škoda že bývalého provozovatele vyštípali!!to co je tam ted se nedá porovnat!a to jsem chlap!zdravím blondýnku z lonska a jejího milého a hlavně usměvavého šéfa.tak ahoj jdu chrápat!

17: Tonda

Zasláno: 13:35 10. 7. 2011
Pavlepavlikoviči Emile,do tohoto kempu jezdíme pravidelně pohybuji se v pohostinství ale to co bylo vloni byl děs a pouhé vydělávání peněz i ke mě do hospody jezdí hygiena a povídá se při zápisech o všem a hodnocení obsluhy v kiosku nikdy moc nekomentovali. Letos je to opravdu o něčem jiném a hlavně lepší sortiment to mi věř. Co se týká "vyštípání" asi každá hra má svoje pravidla sám mám hospodu v pronájmu a vím o čem mluvím.

18: Tonda

Zasláno: 22:04 10. 7. 2011
Franto ta tupá vyhláška není obce ale zákon z poslanecké sněmovny: pohybuji se v pohostinství tak vím i jaké zákony o tom jsou vydány.........Pro informaci, o "nočním klidu" hovoří jedině zákon č. 200/1990 Sb. (zákon o přestupcích). V části Přestupky proti veřejnému pořádku § 47 odst. 1 písm. b) čteme: Přestupku se dopustí ten, kdo poruší noční klid. A další Zákon č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví v § 34 stanoví pojem "denní doba" a "noční doba" (doba mezi 22.00 a 6.00 hodinou). Tyto pojmy se používají pro účely kontroly dodržení povinností v ochraně před hlukem a vibracemi.

19: Krajská hygienická stanice Rakovník

Zasláno: 15:59 11. 7. 2011
Zdroj nákazy infekce byl v Tábořišti U Jezu vyloučen. Tábořiště včetně je naprosto bez problémů

Krajská hygienická stanice Středočeského kraje Rakovník

20: anička

Zasláno: 17:04 13. 7. 2011
Strávili jsme jednu noc v tomto tábořišti a vše bylo v naprostém pořádku. Sociální zařízení je čisté a oproti kempu v Jesenici u Rakovníka (byli jsme loni), bylo luxusní. Jídlo jsme také dostali a nic se nám nestalo. Krásné prostředí.

21: Kamil

Zasláno: 21:41 16. 7. 2011
I mi jeli Berounku,pohoda,loni taky pohoda Račice nic extra!jak to tady čtu,už vidím Hygienu jak píše na server Pádlo:-))))
A Tonda to bude asi provozovatel,velmi okaté:-)a trapné,koho to zajímá!Moc mě to pobavilo.Mimochodem,vyhláška dobrý,ale mají to řešit policajti,a ne,ten kdo točí pivo,loni zavíral v deset a stejně tam byl brajgl a muži zákona nikde!

Jeden z vodáků,zdravím hygienu a Tondu:-)

22: Gáboi

Zasláno: 21:36 17. 7. 2011
Milý provozovateli Toníku...zdravíme tě.Včera jsme navštívili kemp v Račicích jako každý rok a musíme tedy poznamenati,že loni to tam žilo a nemám pocit,že by chtěli vydělávat a i kdyby tak kdo ne,že?Nicméně to co jste včera předvedli,jako 3 jídla a nic moc výběr,bych se styděla,no ono na těch 10 stanů na víkend co čekat že?!a vyhláška podle nějakých paragrafů pane Toníku byla tedy porušena,bylo nám natočeno ve 23.05h to znamená,že provozovatel udělal přestupek dle paragrafu bla bla bla,keci v kleci.Vodák chce dostat najíst a napít a neřešit kraviny nazdar a zamet si!

23: Martin

Zasláno: 13:44 15. 8. 2011
Počasí na hovno...račice na hovno...včera jsem se tam odtud vrátili...zásadně NEDOPORUČUJI!!!

24: Ismus

Zasláno: 14:34 9. 7. 2012
Kdo chce nejdražší hranolky na Berounce, tak jedině tam. 21 až 22 ks hranolek na 30,- Kč za porci. Hrůze, snad to je příjem alespoň OÚ.

25: Elvis

Zasláno: 17:12 9. 7. 2014
Kemp celkem velký a klidný, nové socíalky, sprcha v ceně, teplá voda teče ráno i večer jen v určených 2 hodinách.
Ubytování cca 65kč/os, v kiosku Staropramen, ale i lahvová Plzeň, na jídlo jsme si skočili do hospody u jezu.
Klasická vodácká romatika, přebrodit jez, dát si pár kousků a brodit se zpět :) Na jídlo pár hotovek cca 90kč a klasický "smažky", pivo Krušovice.
Jo a jetli chcete na ráno pečivo, tak si housky a koblížky můžete objednat do 12hodin :D

26: vodák Petr

Zasláno: 13:23 16. 7. 2014
Jezdím na řeku s partou rád. Kemp je hezký, klidný, provozovatel kempu stále něco vylepšuje, sociálky jsou nové, moc hezké a čisté. Jidlo je lepší přebrodit, neboť místní kiosek nic moc, vedoucí je na hosty docela hrubý, služby ale neposkytuje na úrovni, že by si to mohl dovolit, ceny vysokohorské. Chleba jsme nekoupili, ale vyšli kousek do vesnice, kde je krásný krámeček, který nám vše vynahradil, zboží dostatek a ochota.. když si zapomenete objednat v kiosku pečivo, nedostanete zde nic. Takže vodáci, dojeďte včas, včas objednejte a nezapomeňte se zeptat na cenu, ať nejste překvapení.

27: Jakub Kos

Zasláno: 22:52 20. 7. 2014
Další katastrofický kemp na cestě. Obsluha nepříjemná, jídlo průměrné. Neuvěřitelné fronty jak na jídlo, tak na pití. Táboření klidné, ovšem velmi špinavá voda na koupání v řece. A teď ceny. 20 gramů másla 7 Kč. 20 gramů marmelády 8 Kč, 20 gramů medu 9 Kč, rohlík 4 Kč, půllitr vody 50 Kč. Jinak luxusní záchody. Jídlo 30%, WC 100%, Táboření 80%

28: Jirka

Zasláno: 19:53 23. 7. 2014
Skvělý kemp, stále se objevují novinky, jezdím sem každý rok, sociálky, záchody jsou luxus...málokde najdete takové skvělé zázemí. Ovšem čemu dávám palec dolů je kiosek....nepříjemná obsluha, všechno je zde dost drahé, vždycky se zde dříve počítalo s tím, že vodáci přijedou a budou se chtít najíst, bohužel vedení kiosku s námi dnes nepočítá, neobjednáš...nemáš...to je obchod. Provozovatel kiosku není obchodník...a už vůbec se neumí chovat k zákazníkům, zapomněl, že i vodáci jsou lidi...a když se bude chovat takto, zůstane v tábořišti sám....je mi líto provozovatele kempu.... ten se snaží....a kiosek mu to pěkně kazí

29: jizy

Zasláno: 23:28 12. 8. 2014
Kemp vpoho,maj tu Staráče ale to se dá zkousnout, na jídlo poradím 700 metrů do kopce do Hospi na paloučku: maj skvělej guláš a další jiný hotovky.Byli jsme spokojený a doporučuju Hermoš:-D

30: Ivan

Zasláno: 23:18 24. 8. 2014
Tragický obsluha, chlápek tak 60 let, obhroublý až běda. Hlas bandity, pohled vraha, pobouchaný v obličeji, jakoby ho přepadl roj sršní (nebo spal hlavou v bodláku?). Všechno je problém, absolutně neochotný, když si objednam rohlíky (už jen rohlíky na objednávku-to je mazec), přiveze něco rozklepaného, k čemu přidá jiné, které našel před týdnem v koši a prodává je za 4Kč. Nabízí pár klacíků na oheň za 40Kč, na kterých neuděláš ani jeden buřt. Navíc vlhké a plesnivé, vsadím se, že je ukradl v obecním lese. Děs a hrůza, je to jak vzpomínky na začátek 90. let, rádoby podnikatel, co chce zažít americký sen. Pěkná vesnička, parádní skály kolem Berounky, ale asi chtějí všechny odehnat, když tam drží takového hulváta.

31: katula01

Zasláno: 14:56 1. 9. 2014
Dobrý den všem , kteří rádi jezdí do přírody.
Poslední výkend v srpnu, jsme si s dětmi řekli, že vyrazíme ještě někam na čundr.
Jelikož jsme našli přes internet kemp Račice, přečetli si hodnocení ostatních kempařů, rozhodli jsme se do kempu zajet.
Pravda je ta : Výběr jídla nula, co se týče postavit stan no hledali jsme dlouho místo, kde ho postavit, po nějaké chvíli se přiřítila celá vesnice se stádem psů, a slavili konec prázdnin. Nevadí mi, že si hráli děti a dospělí se smáli. Co mi vadilo, psi běhali kolem nás, málem nám zbourali stan a nikdo je neokřikl, i když paní provozní se toho také účastnila, no hrůza manžel se synem už byli tak naštvaní, že chtěli balit.
Přemluvila jsem je ať počkají, že snad stádo z vesnice odejde.
Stalo se občané vesnice odešli do svých domovů a my jsme mysleli, že konečně můžeme užívat přírody.
Bohužel, večer jsme rozdělali oheň připravili gril že budeme grilovat, k mé hrůze pobíhalo kolem načeho stanu asi 7 krys i když jsme po nich házeli kameny a chtěli jsem je odehnat , tak snaha nebyla žádná.
Manžela to tak naštvalo, že jsme v 23.00 bali stan a vše co jsme měli a jeli domů.
Co k tomuto dodat, jezdíme po kempech dost často, ale tohle jsme nikdy nezažili, prostě hrůza.
Do tohoto kempu už bychom nikdy nejeli.
Jediný klad tohoto kempu je sociální zařízení, které bylo opravdu čisté a pěkné, teplou vodu jsme nezkoušeli takže nevím.

32: Léňa

Zasláno: 22:01 4. 9. 2014
Dobrý den, ráda bych reagovala na příspěvek nade mnou, akce o které se paní zmínila, byla neckyáda, kterou pořádali místní občané. V jednu chvíli se ke stanu ve kterém rodina byla přiblížili, psi jsem také viděla, ale jen v době dojezdu plavidel, pak se všichni přesunuli pod kiosek a tam se jak děti tak rodiče účastnili různých her. Co se týče krys, ty jsme tam nikdy neviděli, jen myšky nebo rejsky, kteří se asi stahují z pole které přiléhá k tábořišti. Závěrem, otevřené tábořiště, za normálního provozu opravdu klid, relax, pohoda, rádi tam znovu zavítáme:-)

33: Emil

Zasláno: 12:20 18. 9. 2014
Ano, Calvera v kiosku byl letos jedinečný. Důležitý jak ..., ten by mohl dělat policajta (omlouvám se slušným policistům), nebo aspoň hlavní svačinářku v družině. Úplný prezident vesmíru, kombinovaný s broukem Pytlíkem. Odevzdej peníze, nic za ně nechtěj a rychle se ztrať... My ho potkali i za pultem v hospodě, ovšem protivný byl úplně stejně jako dole v kempu. Myši/psy nevím, normalní kemp, my jsme tam nic fatálního neviděli, ale dokud tam bude ten asociál z kiosku, vyhýbejte se Račicím obloukem!

34: TM

Zasláno: 22:30 21. 7. 2015
Ceny za ubytování byly srovnatelné s ostatními kempy na Berounce, ceny za jídlo byly poněkud vyšší. Paní správcová byla příjemná, obsluha kiosku taktéž. Kemp je rozsáhlý, travnatý s řadou ohnišť obklopen nádhernými skalami. Sociální zařízení je nové, čisté a v ceně ubytování (včetně sprch). Celkový dojem byl vynikající.

35: Alena

Zasláno: 12:09 16. 8. 2015
Ubytování a jeho ceny je srovnatelné s ostatními tábořišti, kempy na Berounce. Zklamáním jsou ceny za jídlo, pití, jsou vyšší, než obvykle, obsluha kiosku je dost nepříjemná, vzhledem k cenám, by se měli tvářit více s úsměvem a rychleji obsluhovat, čekání ve frontě při poměrně malém počtu klientů tábořiště je nekonečné. Ale vyšší ceny kiosku nám vyrovnalo to, že ubytování jsme neplatili. Správce kempu nekontroluje ubytované....v době příjezdu správce nebyl přítomný a tak se zadařilo...a nejsme jediní....přijeďte k nám.
Ale umývárky a záchody čisté jsou, akorát v době koupání by mohli vytřít víckrát...podlaha klouže.

36: Kamil

Zasláno: 22:47 16. 8. 2015
Ubytování bylo super. Slušní lidé se k ubytování hlásí, takže i když jsme s rodinou přijeli, bylo první, kam jsme zamířili. Sociální zařízení bylo ve velmi slušném stavu a ceny srovnatelné s ostatními kempy. Něco, něco levnější. Velmi se nám tu zalíbil přístup personálu a to jak paní správcové, tak také obsluhy kiosku. Fronty na Berounce jsou běžné a bohužel jsem jen lidé a jsme na dovolené a také si chvilku můžeme počkat na pití a jídlo. Obsluha kiosku byla velmi ochotná a nevím, co paní Aleně na ní vadilo. Asi chamtivost a lakota, když se nestydí napsat stížnosti a negativa na někoho, kdo je asi poctivý.

37: Tereza

Zasláno: 22:53 16. 8. 2015
je vás více co jste neplatili a můžete být rádi,že jste se s paní hlavní správcovou nepoznali.Mají tam i mladou správcovou,která byla velice příjemná a ochotná.Jinak kemp doporučuji-zabydlet se(pokud je správcová)zaplatit a potom si už jen užívat řeky a Valentova mlýnu.Nedoporučuji obtěžovat paní hlavní správcovou Kohoutovou s jakými koli problémy,protože tyto poté musí řešit celá její rodina ve svém volném čase.

38: Božule

Zasláno: 22:16 6. 3. 2017
Ahojte, jak jste byli s tímto kempem http://www.kempracice.cz/ spokojeni minulý rok? Rezervace už probíhají a rádi bychom jej s manželem a dětma tento rok vyzkoušeli. Děkuji.