Nahrávám, čekejte prosím.

Lužnice 74 cm
>> Další sjízdnost
Dnes je: čtvrtek, 15. 04. 2021
předpověď počasí předpověď počasí předpověď počasí
Více na meteopress.cz.

Přeložte si web

lodě na celý život

Z diskuse

Půjčky pro všechny do 24 hodin.
Půjčky za 24 hodin pro celou z...
seriózní a rychlá nabídka půjčky.
Poskytujeme vám půjčky za velm...
Získejte půjčku do 24 hodin: eliska081957@gmail.com
Získejte půjčku do 24 hodin: e...
Potřebujete 100% financování? marcela.krejsa01@gmail.com
Dobrý večer, chtěla bych se ze...
Jméno:
19202122232425
2627282930

Nejbližší akce

14.12.20 Nabídka půjčky ...
01.01.21 sos finance...
04.06.21 12. ročník Pádl...
10.10.21 Jsme soukromí v...
>> Další akce

Nejnovější inzeráty

Úvěry lidem v bolestech

Dobrý den, mám kapitál, který bude použit k poskytnutí krátkodobých a dlouhodobých...

Man sells 'spiritual rats' for money spell in South Africa usa Cape Town, Johannesburg, Pretoria UK...

50 000 do 10 000 000 Kč

Potřebuješ půjčku? Půjčka na splacení dluhu nebo na zaplacení účtů nebo na zahájení...

Rychlá nabídka úvěru.

Dobrý den, pane / paní, tímto e-mailem vám nabízím moje fundraisingové služby, pokud jste v...

Nejnovější komentáře

Čestná a spolehlivá půjčka do... Čestná a spolehlivá půjčka do... Potřebujete 100% financování?:... Spolehlivá a rychlá finanční p... Ahoj lidi,hledám háčka na Vavř...

Doubrava 2011 - Odemykání Doubravy

Události |  Čolek |  6. 4. 2011 |

Bootsman: Je pátek 1.dubna a já s Karolinou vyrážíme motorizovaným povozem směr Ronov nad Doubravou. Máme tam scuka s Čolkem a Saigonem. Po jistých peripetiích nad mojí zapomnětlivostí - nechal jsem doma buřtíky (nabereme v Lanškrouně) dorážíme kolem půl osmé na místo srazu. Kluci už jsou na místě a nejsme tady ani sami, i jiní nedočkavci dorazili už v pátek.

Večerní párty se nese v seznamovacím duchu u ohníčku,

kterou moje maličkost nějak neunesla,protože jsem se pod množstvím oblíbeného Šeráku (pivo) a pocucáváním nevalného burbonu (z vlastních zásob) zlomil v pase a odporoučel jsem se mezi žvatlající tvory.

Pro informaci ostatních - Ještěřice byla (ale to vím jen z doslechu).Za kamarádské výpomoci se dostávám do stanu - díky Čolku .

Masakr - je tak jde popsat množství lidí a plavidel,které jsou už na místě. To čeho se na vodě tohoto typu bojím nejvíc je tu taky - rafty a to všech možných typů a velikostí. No nic budeme si na ně muset dát velký pozor.

Robert zaplatí startovné (později ho bude muset ze mě vymáhat - ten Němec mě pronásleduje čím dál tím víc) a šup na vodu. Přidává se k nám i Du-šan z "mladé vody".Teče a to celkem dost rychle jen by to chtělo tak tři kubánce navíc, takhle tluču i o kamínky nevalné velikosti,protože přes tu spoustu lidí není vidět moc na vodu a dá se z ní číst až na poslední chvíli.Ty velké naštěstí buď vidím a nebo na nich končí rafty tvoříc takto bóje v řečišti. A je tu první větší peřej.

Trochu nás zaleje a tak preventivně vyleju vodu a Kája má čas to rozdejchat. Pomalu ale jistě se blížime k pěřeji nad Mladoticemi ,která mě osobně potěšila nejvíc. Nefotím - není čas,tedy pokud to chci projet bez ztráty kytičky a háčka.Dole dostáváme opět příděl vody z Doubravy. Přistáváme v Mladoticích na pauzu pro oddech,vylití lodi a prohlídku peřeje pod Mladoticemi i samotné Martinské peřeje.Kája se rozhoduje že je to na ni moc a že to mám odjet sám. Tak šup jedno pivko a hurá na to. Jde to celkem bez problémů jen musím čučet řádně do vody a vybírat tudy-tudy. Nad Martinem přistávám a jdu to znovu okouknout. První z naší skupinky jde na věc Saigon,průjezd vlevo,pak Du-šan stejnou trasou.

Hopsnu do lodi,naberu trochu rychlost,sevřu půlky a hurá těsně kolem horního pravého kamene.Proud mi pomůže upravit směr a Martina objíždím vpravo. Happy - to byl průjezd zadarmo. Táhnu loď na repete jízdu. Tentokrát jsem o trošičku dál od kamene a nad Martinem si už musím víc máknout,ale zase průjezd v relativní pohodě.Tak zas loď nad peřej a hurá dolů. Pokazím co se dá a na Martina najíždím středem lodi. Náklon k překážce dlouho nevydržel,nabírám přes bortnu a je mi jasné že potěším na břehu stojící lidičky.Plesk a jsem tam.Šupem pryč od lodi a užít si nedobrovolný kaňoning. Za posledním kamenem se zhoupnu ve vlně a loknu si z Doubravy.Voda chuťově nic moc. Vylejt loď a pokračujem dál.Poslední ze skupinky dává Martina úspěšně Čolek.Karolina nám natočila i další nešťastníky :-) .

Před námi už je poslední peřejka co stojí za zmínku a dva jezy,které se dají sjet. Končíme u stanu.Večer pokec o proběhlém dni u táboráčku. Žádná chlastačka už se nekoná,jen pár piv a dva,tři panáci koňaku.S půlnocí se deru do spacáku.

Neděle 3.dubna. Vstáváme kolem půl sedmé. Mlha nad tábořištěm,sluníčko nad obzorem.

Sleduji s husí kůži Roberta jak hygienu páchá do půl těla v Doubravě,

jsem skromnější a tak ji páchám u dřezu a rozhodně né do půl těla. Počkám raději s celkovou hygienou až domů.
A zas jak v sobotu hurá na místo startu.Lidí už tu pár je,ale oproti sobotě je tu vlastně pusto prázdno. Kolem půl desáté se začíná zvedat voda a tak můžem na vodu těšně po desáté.

Vyrážíme ve stejném složení,jen Du-šan nás musí dojet,protože loď nafasoval s mírným zpožděním,ale stejně chce jet skoro na jeden zátah. Karolina si to dnes užívá daleko víc. Vidí před sebe a má čas se kochat i okolím,

řeka je od soboty propláchnutá a už skoro vůbec nesmrdí(v sobotu to byl chvílemi fakt hustej smrádek).Tu pro mě nejhezčí peřej nad Mladoticemi dnes dáváme s daleko větším přehledem a mám z jejího průjezdu i libí pocit. Du-šan nás při první pauze předjel,aby na nás hezky počkal nad Martinem protože dojel vodu a je skoro na suchu.
Martina projíždíme všichni bez ztráty kytičky či háčka (to v Čolkově případě - má dnes sebou mlaďocha). Pak už zas jen jedna slušnější peřej a dva jezy

A co že to pár desítek metrů nad cílem vidím válet se ve vodě? Čolek a čolek. Co dělali to nám s Karolinou hlava nebere,ale aspoň mají svůj první letošní cvak za sebou.Přistáváme a pochvalujeme si příjemnou plavbu a krásný slunečný den.

Pak nás ještě obveselil Žralok,ale zejména Kmocháček svými sjezdy schodů u klubovny Ronovských skautů.

Je čas podat si pac a říct si Ahoj a rozjíždíme se k domovům,abychom se těšili na další společnou akci.

Čolek: Petr to napsal jako vždy pěkně a poutavě,tak na mě už zbylo jen to docukrování……
Páteční večer u táboráčku byl super,Saigon opět potvrdil svou pozici výborného kytaristy,

Petr to trošičku s tím chlastíkem neustál,ale byl v pohodě s milou opičkou (jen ta rozhoupaná paluba mu dala zabrat).Šel jsem lehnout jako poslední,čekal jsem až ohýnek dohoří. Sobotní ráno mě zastihlo zmuchlaného a celkem nevyspalého,

káva to částečně napravila,zbytek vzpruhy jsem absolvoval u HROZNĚ studené výlevky vedle klubovny do půl těla……BRRRRR !!
Příjezd na Pařížov byl lehce opožděnější,ale podařilo se nám zaparkovat autínko kousek od mostu,takže to s tím dřením (přenos lodí) nebylo zase tak náročné."Bohužel" jsem si to ale vynahradil táhnutím lodi až z louky nad vesnicí,kam jsem si šel pro vestu a helmu.Dušan z Mladé vody tam měl zapůjčené vybavení od Dronte a tak chca nechca jsem mu "musel" s lodí dolů pomoci.
Vypluli jsme a dále už vše,jak napsal Petr.Do Martina se mi moc nechtělo,ale nakonec jsem se přemluvil a dal ho taky (pravá strana).

Stejně jako Petr hodnotím nejzáludnější část tu kaskádku nad Mladoticema,nějak jsem na ni zapomněl a když to přišlo,tak jsem ji měl plné ruce. Jinak vše v poho,myslím že se Doubrava líbila všem z naší party co tu byli prvně (až na mě vlastně všichni).Odpoledne a večer proběhl v klídku a pohodě.
Neděle ráno mě zastihla už trochu víc odpočatého,ženské mi dovezly háčka (12 letého synka Michala) a hurá zase nahoru do Pařížova.Účast byla znatelně menší,tak se jelo lépe.

Občas jsem musel háka sprdnou že nehlásí šutry ,ale byla to letos jeho první voda a zatím nejtěžší.Kaskádku na Mladoticema jsme projeli celkem v pohodě,kameniště v Mladoticích (poučen sobotním průjezdem) jsme vzali úplně nalevo,dali si nad Martinem česnečku ,peřej projeli vlevo a bez cvaknutí spluli skoro až k cíli do Ronova.

Tam to přišlo……Bootsman s Karolinou jeli pár meandrů za náma,chtěl jsem na ně počkat a udělat jim poslední foto z vody.Udělal jsem prudký náklon do pravé strany chtěje se pověsit do vracáčku (háčka jsem nevaroval),Míša to pro mě nečekaně vylekán chtěl ustát rychlým nákonem do levé strany ,já na poslední chviličku lehl na pádlo,ale nepomohlo to … a už jsme tam byli…..No nic,alespon' jsme prubli nové neopreny.
Akce to byla parádní,myslím že si ji všichni z O.M.C. rádi zopakují.

Ještě jsem úplně zapomněl na milé sobotní setkání s členy klubíku Posázavská republika , tímto jim díky za pěkný pokec a doufám,že se brzo na nějaké akci uvidíme.

článek převzat z webíku O.M.C.