Nahrávám, čekejte prosím.

Sjízdnost řek

Berounka 130 cm
Sázava 95 cm
Ohře 58 cm
Ohře 58 cm
>> Další sjízdnost
Dnes je: sobota, 4. 12. 2021
předpověď počasí předpověď počasí předpověď počasí
Více na meteopress.cz.

Přeložte si web

lodě na celý život

Z diskuse

penis enlargement That Work in South Africa 0634299958 congo dust in Honeydew, Ruimsig, Fourways, Wi
Zdravím není tohle náhodou čes...
Půjčka v hotovosti na Vánoce!
Půjčka v hotovosti na Vánoce! ...
Berounka v červenci 2012
NABÍDKA PŮJČKY OD NOVELTY FINA...
BUY REAL REGISTERED DOCUMENTS AT ONLINE realdocumentservices.com,
BUY REAL REGISTERED DOCUMENTS ...
BUY REAL REGISTERED DOCUMENTS AT ONLINE realdocumentservices.com,
BUY REAL REGISTERED DOCUMENTS ...
Jméno:
Heslo:
<< >>
Prosinec 2021
Po Út St Ct So Ne
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Nejbližší akce

14.12.20 Nabídka půjčky ...
01.01.21 sos finance...
17.04.21 Rychlá půjčka d...
27.04.21 Rychlá půjčka d...
>> Další akce

Nejnovější inzeráty


50 000 kc do 10 000 000 kc pujcky

Poskytuji výhodné finanční půjčky bez zbytečných škytavek. Nabízím finance od 50 000 do...

Nabídka vánočního večírku.

Nabízíme vám velmi speciální, rychlé a snadné peněžní půjčky v rozmezí od 50 000 do 10...

Půjčka v hotovosti na Vánoce!

Půjčka v hotovosti na Vánoce! Chcete udělat radost sobě a svým blízkým s nadcházejícími...

Nabídka půjčky

NABÍDKA PŮJČKY OD NOVELTY FINANCE" Ahoj!!! Potřebujete půjčku? Pokud ano, doporučuji vám...


Nejnovější komentáře

NABÍDKA PŮJČKY OD NOVELTY FINA... Dobrý den, jmenuji se Michalko... Nyní máte na svém účtu bezpečn... AhojPotřebujete finanční pomoc... Nabízím půjčky až do výše 50 0...
 

Každá sranda něco stojí

Návody |  Žralok |  25. 1. 2011 | 

Množí se mi dotazy, kolik by stála výroba Kursku a jeho vytunění. Především chci zdůraznit, že většina lidí nepotřebuje zkracovat standardní plastový Canoah , páč nejezdí tak úzké toky jako je Hamerák, kde by kratší rozměr využila. Respektive o zkracování začněte uvažovat teprve,  až vám opravdu nebude klasický Canoah vyhovovat svojí délkou a točivostí. A to už budete jezdit opravdový prásky obtížnosti slabší WW III.

  Původní Canoah je sám o sobě dost obratný a jinou loď nemá moc smysl zkracovat, protože na špicích není dostatečný výtlak, aby se na tom dalo inteligentně jezdit i v sedě . Zkrácením sice zvýšíte obratnost, ale vznikají i horší vlastnosti v podobě menší rychlosti a vratkosti v sedě .

Pokud jsem vás ještě neodradil, tak přidám nějakou statistiku v číslech. Abyste mohli zkrátit plastovku , tak potřebujete k tomu vhodný model. Zapomeňte na Vydru ta je moc úzká a nenosná hlavně ve špicích. Tukan od Maku je sice na špicích zaoblenější, ale je to stále málo a navíc je nízký. Klasická americká otevřena sice po zkrácení vypadá pěkně, ale jízdní vlastnosti oproti Kursku, který je vyráběn z Canoahu Turisma silně pokulhává.

Takže pořídit Canoah , ale upřímně kdo si koupí novej a přeřízne ho vejpůl? Zbývá tudíž sehnat něco jetýho až poškozenýho, aby to bylo co nejlacinější. Z výprodeje půjčoven vychází nejlevněji Canoah od Bisportu , kde opravovaný stojí od 6000 kč .

Pak přichází rozměření a odvážná pasáž s rozbrusem . Špice je poté nutno svařit, což dělám max. pro velký kamarády a navíc jen přes zimu. Nedovedu si představit, za kolik by se mi to rentovalo vyrábět pro peníze.  Nechat si to udělat u odborníků by byla finanční sebevražda, páč ceny 2000 kč za zavaření praskliny dlouhé 20 cm nejsou pro takovéto operace únosné. Nezbývá tudíž než si pořídit kvalitní horkovzdušku ( mám dobré zkušenosti se Steinel ) s plynulou regulací teploty a nástavci na svařování. Ta moje stála 3500, ale dělají se už i drobet levnější. Materiál na svařování je zadarmo ze zbytků z výroby lodí a stačí si ho jen nejlépe na pákových nůžkách nastříhat na tenké pruty.

Naučit se svařovat je pro zručného kutila hračka, případně nějaké rady dám či rád předvedu.

Vzniká svařenec, který je třeba vytunit . Napíšu postup a materiál jaký se mi osvědčil, ale jde si vše vyrobit různým způsobem a z různých materiálů.  Jako první se vyrobí sedák na klečení nejlépe z originál pěny používané do lodí. Ta sice nenasákne vodu, pěkně se s ní pracuje a hodně vydrží, ale je drahá. Při koupi celé desky (2x1m) vychází cena okolo 20 kč za 1 litr. Takové sezení přijde podle provedení na cca 500 kč . Dále se zakoupí pěnové dlaždičské chrániče na kolena a vlepí voděodolným Chemoprenem do lodi (cca 200 kč) . Nějakým způsobem je dobré přikurtovat nohy, buď kolena na běžné ježdění, nebo pro eskymování stehna. Ideální je zakoupit starý snowboard za cca 500 kč a použít z něj vázání.

Jde to vyřešit i popruhy s rychloupínacími sponami, to je o něco levnější. Dále vaky na zakázku cca 700 kč kus, nebo o něco levněji příležitostná koupě standardních vaků do OC od HG sportu za cca 500 kč za kus.  Aku čerpadlo je skoro nutnost stojí cca 1000 kč . Hladinový spínač do něj nebo plovák 100 – 300 kč . Nějaká karimatka pod nohy se snad najde, nebo koupí za 200 kč . Vaky se vevážou kvalitním lanem a vůbec bude potřeba nějakého vázání. Třeba popruhy se sponami za cca 200 kč. Případně ještě na špici přidělat jednoduchý vlnolam.Nečekejte po vytunění nějakou lehkou lodičku, mě se moc nedaří dostat pod 40 kg a tak je vhodné vyrobit kolejda . Samodomo 150 kč .

Kalkulace bez práce
 
loď
6000
sezení
500
dlaždičské nákolenky
200
kurty
500
vaky
1400
čerpadlo

1000

karimatka
200
vázaní na vaky a kolejdu
200
kolejda

150

celkem cca:
10500

 Fotky mých výtvorů zde                                                           

Komentáře

1: Čolek

Ahoj Petře.Škoda,že ta pokrácená OC1 z Old Townu jízdníma vlastnostma pokulhává (jak píšeš v článku) za Kurskem,protože to vypadá dobře.Viděl jsi někdy OC1 v originálu zblízka?Oni v tom jenom klečí,nebo se v tom dá na hladké vodě i sednout? Docela se divím,že firmy jako je Noah nebo Maku se o něco takového jako je např. Kursk alespon' nepokusí.Chápu že ten vývoj a výroba není za pár korun,ale v tomhle je na trhu pěkná díra.Jediná C1 (když neberu závodní speciály)je Ponka,ale v té si zase nesedneš a navíc je to laminát. (ale je krásná). Starší Noah je na přeříznutí asi fakt cenově nejlepší varianta,ale většinou mají dost prohnutý dna dovnitř lodi.Všimnul jsem si,že je to bolest hlavně u Turisma,máme jich v klubu asi 14 a u většiny už to propadlé je.Ale je pravda,že jsou to ještě původní Vaňhovky,budiž mu země lehká.Už jsem je párkrát opravoval a každá má ten materiál úplně jinej.Předpokládám,že dnes už to mají zmáknutý.

2: žralok

Nějaké originál OC 1 jem už viděl , jen se v nich klečí a uplně uprostřed . Já svý lodě dělám s klečením kousek za prostředkem aby se v létě dala dát do špice bagáž a nejelo to tzv. do hrobu . Výroba takového speciálu se u nás nemůže vyplatit ta forma stojí na miliony . Prohnutý dno se dá vyšprajcovat při uskladnění , nebo při úpravě na Kursk tou pěnou pod sedačkou se to hodně zlepší . Můj originál Canoah byl naštěstí ten dražší , kde byla pěna vytažená z podsedaček dopředu a se dnem nebyly problémy . Dnešní Canoahy jsou nesrovnatelně lepší , ale některé se také nepovedou .

3: Čolek

Ahoj Petře.Trochu jsi mě překvapil (forma stojí miliony),já myslel řádově ve statisících.No,asi jsem měl "malé oči".Doufám,že se s tebou a nebo Kmocháčkem letos někde na vodě potkám,strašně rád bych si Kursk prohlídnul "na živo".

4: žralok

Hele co jsem našl je tam i kalkulace http://honza.hlidek.cz/dokumenty/04.%20semestr/Ekonomika%20pro%20podnikatele%20-%20X16EPO/Podnikatelsky%20zamer%20vyroba%20plastovych%20lodi.pdf

5: Čolek

Taky jsem to přelousknul,tohle jsem teda fakt netušil.Je jasný že ta finanční rozvaha je nadodnocená,ale i tak je to pecka jako prase.Udělat kopyto na laminátku by pro mě asi nebyl zase tak velký problém (jsem vyučený dřevo-kovo modelář),ale jak píše Bootsman,co s laminátem?? Dyk by to bylo každou chvíli děravý.Škoda že ty lodě (OC1) jsou tak šíleně finančně nedostupný.

6: Hugo

Ha! Nechápu co máte proti laminátu? V životě jsem neseděl v gumě, v plastu možná tři - čtyřikrát. Můžu tudíž porovnávat laminát vs. plast. Plast je fakt odolnej, možná vydrží víc než já. A v tom to asi taky je. Mám moji laminátku rád, co se dá jet v plastu nejedu na laminátu a možná si tak ušetřuji spoustu problémů. Vyděli jste někde na you -tube ty zoufalce na laminátu? Většina jich je v gumě nebo na plastu. A díru jsem neudělal ani v WW? na Oslavě. Tak tak asi....

7: Viktor ´Wikk´ Korecký

jen jsem se zamyslel nad tím, proč jsou OC1 pro nás tolik "neodstupné"...můj názor na věc je takový, že u nás není taková poptávka, aby o to měl někdo zájem. Člověk na klidnou vodu v Čechách pojede na deblu, protože si chce užít klid pohodu s někým a na divokou na kajaku, popřípadě na kajaku upraveným C1, protože je to dostupné a v podstatě to daleko lépe splňuje požadavky pro jízdu na WW. Skupina lidí, kteří by vyplnili tu propast mezi C2 a C1/K1 je natolik málo, že se ještě stále vyplatí investovat do přestavby lodi, jako to udělal Žralok, než shánět loď i když kousek za hranicema, např v Německu k sehnání je, tak draho. Proč by BP nebo Železný investoval do kopyta a pece na OC1, když tady pro to odbyt bude v podstatě nulový. Musel by na zahraniční trh a to vlastně stejně až na nový kontinent, protože ani v Evropě není tento typ lodí příliš rozšířen. Řekl bych, že tuto trhlinu na trhu zalepují gumové nafukovací lodě, které splňují přesně ty požadavky, které se od OC1 očekávají - je to obratné, lze to použít i na WW a navíc se to vyfoukne sbalí a oddjede vlakem. Když už se protrhne, tak se to dá dost jednuše a levně opravit.Nicméně i já bych si to rád někdy vyzkoušel, jak se to chová. vypadá to moc hezky.

8: Čolek

Hugo,ono je to spíš o tom jak píše Žralok- krátkou OC1 nebo Kursk si nevezmeš na Vltavu,nebo střední Sázavu,ale na nějaké rozvodněné úzké toky,kde bys byl s Ofélií v p..... To ,že dobře kormidluješ je fajn,ale na úzkém rychlém toku s haldou šutrů by byl stejně "druhej",nebo bys to raději ani nejel,abys ji nerozbil.Laminátová C2 apod. má své limity oproti plastu dost jinde,já na podzim opravil starou Viki a není mojí touhou ji rozflákat třeba na spodní Sázavě při nízkém stavu vody.Vezmu radši plast,ten to vydrží...Všem šutrům se s velkou C2 stejně nevyhneŠ a pořád to opravovat?

9: žralok

Kursk si teda na Vltavu beru , pokud to teda není zrovna Krumlovský maraton . Zas tak pomalý to není aby se na tom nedalo , pohodlný je to dost a na blbnutí na jezech ideální . Střední Sázavu jsem ještě nejel , voleje mě moc nelákaj .

10: Hugo

No asi to byl ode mě flame. Žralokovy lodě jsou krásný a opravdu na nich umí. Někde na webech (tuším že to bylo u Želvy) je kanadan Bill a ten umí i na OC2 a Čolku je to ten sám typ co mám já, 5 - ti metrová deblovka s kýlovou lištou,(jako typ Orlice), v singlu a to super. Onehdy jsme si to s mojí pouštěli na dobrou noc a oba jsme u toho slintali. A co teprve, když měl háčka. Mladej kluk, ale šlo mu to, že by mu leckdo mohl závidět. Oboum dvoum. A to ta deblovka byla klasické konstrukce - tzn. žebrovka s obšívkou. Určitě nemá 35 kg, ale podstatně víc. Je to jenom o tom, na co kdo má a na co si troufne. To co jede Žralok bych nedal ani omylem, na to prostě nemám najeto, ani odvahu. On to dává víceméně v poho. A já budu klidně druhej nebo i čtvrtej. Takže tak... U nás na Moravě jsme holt o něco klidnější. Pa všem (jinak to co předvádí Bill z Kanady na OC2 je tak asi můj cíl a horizont, čeho bych chtěl dosáhnout na vodě)

11: ČOLEK

TO Hugo: Tos mě asi špatně pochopil,já se nesnažil ti dávat školení,ani nic podobného.Bila Masona pochopitelně znám,viděl jsi ho zřejmě na mém webu,nebo na Žabákově "Červených kánojích".Jo,to je krasopádler,ale s tím co jezdí třeba Žralok a Kmocháček to technicky nemá moc společnýho,Mason v těch videjích pádluje hlavně na krásu,chlapi zase hlavně na účelnost a jednodušeji.Taky tam Mason jezdí sice docela divoké vody,ale poměrně široké toky,tady se řešily krátké OC1 a C1 na úzké toky,tam by byl Mason s pětimetrovou lodí druhej taky,to se neboj.Konečně,já ji vlastnil pár měsíců taky - "Rainbow apache 16",takže vím o čem to je.Na Pařížově bych ji patrně několikrát utopil.

12: Hugo

Vždyť jo, se vším co píšeš musím souhlasit. Byl to flame. Jako školení jsem to nechápal ani omylem. Je fakt, že krátké OC1 jsou u nás téměř nedostupné, jak to dělají žralok s kmocháčkem je asi nejjednodušší cesta. Ostatně v garáži mám přeříznutou loď a nevím zatím co s ní. Ale bez Žraloka a jeho stránek bych do ruky tu Flexu nebral. Počkám si ale na další jejich pokusy, abych nebyl pionýrem slepých uliček. Žraloku! Fikni ještě nějaký laminát!

13: Čolek

RE HUGO/:ŽRALOK lamináty fikal taky,ale nebyl spokojenej s jízdníma vlastnostma a pochopitelně s laminátem,neb se mu taky nechce pořád lepit.

14: Hugo

A to já bych lepil do Halelůja

15: žralok

Předpokládám , že OC z Old Townu je můj poslední pokus , všechno už jsem vyzkoušel . Není už co koumat .Experimentovat s tvary z laminátem by sice bylo zajímavé , ale nestojí už mi to za tu práci . Výsledek by stejně nebyl vhodný pro moje ježdění kuli křehkosti laminátu . Ještě jsem měl chuť na sambu , ale ani ta by nedosahovala kvalit Canoahu . Mason je také můj velký idol , ale je fakt , že jeho pádlování je sice krásný , ale spíš na stojatou vodu . Nedělajte ze mě nějakou hvězdu , jsem jen turista co toho na vodě zas tak moc neumí oproti třeba slalomářům jsem úplný začátečník . Co je ale nejdůležitější , že mě to baví a nejde o to jaký ta voda je obtížnosti .

16: Čolek

Žraloku,já se na to dívám tak,že každý dělá to co ho baví a na co dosáhne umem,citem a v mnoha případech i finančně.Vždyt' jen tvůj nápad a realizace Kursku (a to pomíjím ostatní tvé pokusy) už s tebe známou postavu mezi vodáctvem udělala,prostě tě to napadlo a dotáhl jsi to až do konce v rámci svých možností,takže pro mnohé vodáky/ amatéry/vodní turisty/ atd jsi vzorem.Tak zase nemusíš bejt až tak skromnej,už jsi ušel kus cesty a něco dokázal. Slalomáři pádlujou fakt dobře (to mi vždycky padá čelist),koukám na videa aj. každou chvíli,ale zase mají jiné lodě.Už si to nějaký fakt dobrý slalomář v Kursku prubnul třeba na kanale?Docela by mě to zajímalo jak by to takový člověk ohodnotil.

17: žralok

Slamomář na Kursku by jednoduše řekl že je to těžká a nepodajná mrcha . Slalomové lodě jsou rychlé , obratné , lehké a díky tvaru je na nich možnost vyvádět věci co s Kurskem neuděláš . Správnost záběrů a technika s využitím síly vody je však hlavní předností slalomářů a tak by jezdili s Kurskem o hodně lépe . Sledovat C1 slalomáře jak čaruje s vařečkou ve vodě a loď dělá bez zjevné námahy co chce je zážitek .

18: Míla Pražák

Nevím, zda tady padla zmínka o Mumlavě, prototypu lodi od firmy Noah. Má to být zkrácenější Turismo. Co se týče té studie Honzy Hlídka, vychází spíše z horní hranice cen, forma, podle typu se dala pořídit spíše do jednoho milionu než přes jeden milion. A pec, za uvedené peníze je opravdu nová moderní, ale tady v Čechách, pokud vím, tak si jí výrobci stavěli sami. Ale, i kdyby forma vyšla na 800 000 Kč, tak si spočítejte, kolik musíte udělat lodí, aby se forma alespoň zaplatila. Žralokův systém mi přijde nejefektivnější a nejlevnější. Jen pro zajímavost, v Praze funguje firma na svařování plastů, která je schopna takto loď svařit. Můj odhad celkového sváru je cca 6 tisíc.

19: žralok

Mumlava existuje jen v podobě modelu z laminátu a úpravy co Vláďa na ní plánoval oproti Turismu mi nepřišli dobré . Nemělo to mýt límec , kratší asi jen o 5 cm a sedačky z plastu . PS 6000 za svaření to by ukecali i mě .

20: Čolek

RE ŽRALOK : To si myslím..... :)

21: Zdeněk

Ahoj kluci, docela zajímavá debata. Během dlouhých let jsem prodělal podobný vývoj, po létech běžného ježdění ve dvou jsem začal více a více jezdit sám a posledních cca 15 roků jsem snad ve dvou v lodi neseděl (jen když přejíždíme řeku z místa táboření třeba do hospody). Postupně jsem vlastnil různé lodě, ale posledních asi tak 15 roků už mám jen lodě typu Vydra. Poznámka k laminátu - asi jsem už staromilec, ale považuji laminát (alespoň pro mé účely) za dosti vyhovující, velké plastové lodi mi připadají jako cihly nebo špalky, např. Turismo je pro mě ošklivě a divně tvarovaná cihla (většině zdejších debatérů se hluboce omlouvám). Laminátky jsou lehčí, moje dost pevná otevřená Vydra má s celou výbavou cca 27 kg, už velmi pevná zavřená Vydra potom i po mnoha opravách cca 32 kg. Když ještě nejsou moc poničené, povrch laminátu je daleko hladší (větší rychlost lodě, menší námaha na volejích, řekl bych i větší obratnost). Lodě jsou tvarově stálejší, ještě u žádné lodi (snad jen u úplně první Vertexky) se mi nikdy neprohýbalo dno tak, jako to vidím u téměř všech plastovek. A co se týče pevnosti - za 35 roků na vodě jsem nikdy, opakuji nikdy, neponičil laminátku tak, aby nebyla schopná další plavby (lodě mi vždy zničili ti, kterým jsem ji půjčil, kamarádi, syn) a to jezdím prakticky všechny jezy (i ty, co se tady a jinde píše, že jsou nesjízdné) a dost kamenité toky. Protože jsem jezdil už spíše jarní vody a vybrané hustější trasy, pořídil jsem si před asi 10 roky zavřenou (zase laminátovou) Vydru. Když už jsem měl zavřenou loď, začal jsem jezdit na ostřejší toky, které mě postupně posunuly o něco výše a úplně získaly. Protože jsem začal jezdit i na fakt malé říčky (třeba horní Teplá na jaře), kde je moje Vydra už dost velká loď (hlavně dlouhá a v sólu místy obtížně zvládnutelná), začal jsem přemýšlet, co dál. Kajak mi nic (zatím, nikdy neříkej nikdy) neříká, vždy jsem chtěl pořádnou loď a postupně jsem se zakoukal do ameriky C2 od NOAHu. Loď jsem si půjčil na vyzkoušení a přes víkend se na Huberťáku učil a týral - nakonec jsem ji nekoupil. Vlastnosti na vodě bezvadné, přesně to jsem si představoval, ale těžká (cca 32 kg je na tak krátkou loď dost, na vodě to sice moc nevadí, ale tahej se s tím), dosti nepěkně provedená a hlavně klečení v ní je úplná tortura a za trest - asi všichni, co zde diskutují, nejsme žádní závodníci a potřebujeme v lodi klečet déle, než cca 10-15 minut, moje denní trasy běžně bývají i 30 km a to bych v téhle lodi nepřežil. Tak jsem nechal věc ještě uležet a další sezonu jsem strávil se svými klasickými loděmi, bylo to tak dobré, že jsem začal uvažovat o tom, že si ještě jednou koupím zavřenou laminátovou Vydru (ta stará začíná mít po deseti letech docela drsného ježdění už dost). Nakonec jsem ale shodou okolností - a po dlouhém uvažování - na podzim koupil (zde v nějakém komentáři zmíněnou) Ponku v laminátu. Zatím jsem s ní byl (kromě pár kilometrů Moravy nebo Moravice, nebo co to tam ti chachaři co ji vyrábějí, mají) jen na jedné řece, začátkem října na Mži, když se pouštěla přehrada nad Tachovem. První dojem je ale velmi dobrý - lehká loď (asi 17 kg), dost velká (délka cca 4 m) s dost velkým výtlakem (aby se nepropadávala do všech děr), přiměřeně pevná. Lehce ovladatelná, rychlá, dobře se vede i na voleji. Ale hlavně - pohodlně se v ní klečí, dá se v ní i docela dobře sedět - má běžnou lavičku - (samozřejmě na mírnější vodě) a člověk nemá pocit moc velké ztráty stability. Navíc díra je tak velká, že se dá přesedávat a zaklekávat i během plavby. Jsem nadšen z obratnosti lodě, mohu jezdit méně plánovitě, s velkou lodí jsem na ostré vodě musel koukat dost dopředu.Takže já mám prozatím zde diskutovaný problém vyřešen, těším se na letošní sezónu (už brzy), jak budu odhalovat taje opravdového singlu, zatím jsem jezdil sice v singlu, ale velké lodě a to je přece jen něco jiného.

22: žralok

Nádherný příspěvek , jen nechápu jak se ti daří s laminátem takto jemně zacházet , já už plastovku prorazil dvakrát a to se psávalo nezničitelná . Výhody laminátu jsou nesporné , jen od něj postupně většina lidí odchází právě z důvodu častých oprav . Mluvil jsem s prodavačem jednoho vodáckého obchodu a bylo mi zděleno je konec laminátu loni neprodal ani jednu laminátku a předloni 4 ks . Jinak vlastním 2 lodě Canoah a Ameriku z plastu kde chybí 2 ze tří vrstev ( zmetky z výroby ), Jsou samozřejmě náchylnější k proražení a bez vyšparjcování pěnou by se bortily , ale jsou fantasticky lehké . Jejich pořizovací cena skořepiny byla 400 a 1000 kč .

23: Hugo

10 za laminát v Postřelmově? Tak to není co řešit! Zdeňku díky za pěknýkement.. A tobě Bootsmane taky.

24: Čolek

re Hugo: To ti jako přijde levný,bo co?? Ponka je nádherná lod',ale když vezmu cenu plastovky a cenu krátké Ponky,tak mi to vychází docela za draho....no nevím,dle vkusu každého soudruha,no :) Ale je to asi jedinej turistickej singl z naší produkce,tak proč ne....

25: Míla Pražák

Ponka - tetno název slyším poprvé, mohu poprosit o fotku lodi jak vypadá? Jinak, já jsem měl laminátku Metuji, byla to zavřenka s dvěma dírama, kde se dalo klečet a sedět. Kromě Tučňáka neznám lepší loď. Jezdil jsem na ní kde co a jedinou díru měla z toho, že mi spadla z přístřešku na pařez. Pak mi s ní brácha vjel do Viktorčina splavu na Úpě. Byly z ní tři kusy, vše jsem spravil, ale už to nebylo ono. Ale souhlasím, že pro fajnšmekrový ježdění je laminát nepřekonatelný. Rychlejší, obratnější, lehčí...

26: Čolek

Mílo,odkaz máš v mailu ale pro jistotu http://www.rkcompany.com/18350/c1-ponka/

Přidat komentář

Přezdívka:
E-mail:
Prosím opište text:
Komentář: